+358 10 20 22 400 jyki(at)jyki.fi

Tuotepalautelomake

Ohje reklamaation tekemiseen

Jyki Oy:llä on otettu käyttöön uusi sähköisen asioinnin palvelu reklamaatioiden dokumentointiin ja takuuhakemusten käsittelyyn. Palvelu on tuotettu yhdessä Toyme Lab Oy:n kanssa.

Ilmoittajan tiedot
Ilmoittajan nimitiedot ja sähköposti ovat pakolliset, jotta ilmoituksen tekijälle tulevat viestit menevät oikealla henkilölle.

Huomion kohde ja Otsikko
Huomion kohteeksi ei ole valittavissa muuta, kuin Reklamaatio tai Asiakaspalaute.
Tehtaaksi valitaan Längelmäki.
Osastoksi valitaan Reklamaatio tai Asiakaspalaute sen mukaan, mitä ilmoitus koskee. Reklamaatio on ilmoitus vaunussa havaitusta viasta tai vaunun osan rikkoontumisesta. Asiakaspalaute on huomio esim. hyvästä palvelusta.

Asiakkaan tiedot
Merkitse asiakasyrityksen ajankohtaiset yhteystiedot tähän, jotta voimme palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla.

Perävaunun tiedot
Merkitse ilmoitukseen reklamoitavan tai asiakaspalautetta koskevan perävaunun tiedot. Perävaunun runkonumero on erityisen tärkeä.

Reklamaation aihe
Reklamaation tai asiakaspalautteen aiheeksi valitaan se osio, mitä ilmoitus koskee. Ilmoituksessa on mahdollisuutena valittavissa vain yksi aihe.

Ongelman kuvaus ja vioittuneet osat
Tähän tekstikenttään kuvaile reklamaatio tai asiakaspalaute mahdollisimman tarkasti. Listaa tähän myös vioittuneiden osien nimet ja osanumerot, jos mahdollista.

Kun ilmoitus on käsitelty ja suljettu, niin ilmoituksen tekijälle tulee ilmoitus sähköpostiin.

 

Pääset antamaan tuotepalautetta tai tekemään reklamaation klikkaamalla tästä

Jyki Oy

Jykintie 10
FI-35400 Längelmäki

Puh. +358 10 202 2400

jyki(at)jyki.fi

Y-tunnus 1510807-3

Huolto

Jan Merisalo  fi gb
+358 50 434 4717

Tavaran vastaanotto ja lähetys

Sami Järvinen  fi  gb
+358 400 927 157

Varaosat

Jari Saura  fi gb
+358 44 0520 917

Tero Rantanen  fi gb
+358 40 750 9852

Jyki-jälleenmyyjät

Katso Jyki-jälleenmyyjät »